Nyårsafton!

Nyårsafton idag, innebär. Städning, laga mat, fly fältet. Iaf för min del. Idag ska jag hjälpa till här hemma, så de får det bra. I eftermiddag ska jag hem till Jonna göra mig iordning och sedan ska vi över till Louise! Det är där jag ska spendera hela kvällen.

Nyårslöften, har ni tänkt något på det? Det har jag. Vad sägs som att..

- Sluta pressa mig själv för hårt. Det kan gå dåligt ibland, man lär sig av sina misstag.
- Börja plugga i tid till saker, istället för att sitta kvällen innan och ha panik.. (skyll dig själv!).
- Tro på mig själv mer, tänka; Jag vill, Jag kan, Jag ska. Allting är möjligt, iingenting är kört.
- Tycka om dig själv. Det kan alla träna på, enligt mig. Även den med bäst självkänsla ch självförtroende kan falla på vissa delar. Kanske man känner sig själv, men måste våga släppa andra in på livet? Eller, så vill man anda väl att man glömmer bort sig själv? Det gäller att tänka och fokusera, man kan alltid bli bättre på att uppskatta sig själv och andra.

Det var väldigt flummiga och abstrakta löften, men.. Ja. Kanske mer konkreta komme rupp i huvudet senare. We will seeeee...

/ J GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: saaarrraaaaa :)

gott nytt åååååår!!

2008-12-31 @ 12:44:19
URL: http://sarabanan,blogg.se
Postat av: victoria

vilka toppen tankar/nyårslöften! absolut värt att tänka på... Gott nytt år!

2008-12-31 @ 18:53:15
URL: http://victori.blogg.se/
Postat av: victoria

vilka toppen tankar/nyårslöften! absolut värt att tänka på... Gott nytt år!

2008-12-31 @ 18:53:15
URL: http://victori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0