Lördag, 3 dagar.

söndag, måndag, tisdag.. ONSDAG! Bara tre dagar kvar av nyfikenhet och spänning!

Igår tillbringade jag dagen på staden i princip. Började klockan 10.00 att träffa Caroline L för att göra våra naglar fina! Sedan mötte jag upp Sara, gick och shoppade klart julklapparna. Pavle, Saras pojkvän mötte upp oss en stund. Jag hjälpte honom att hitta Saras paket, hoppas hon nu blir glad. Annars får väl jag också medskuld? Haha! Jag hade blivit glad för det iaf!

Idag är tanken att åka in till stan, försöka få taget sista sprutan och sedan mot eftermiddagen är planen att köra upp till Göteborg för att fira min faster Marie, hon fyller år idag.

Dags att fånga dagen!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0