Julafton i förrgår


En underbar julafton med skratt och gråt. Massa julklappar delades ut och humöret var på topp.

    

Årets, fula julgran! Dolly öppnar paket!


 

Pappa tog en powernap på soffan innan vi begav oss till Kerstin och Ila, mammas moster och morbror!



Tradition, kort vid julgranen, men i å rskymde vi den...



Därför, här är den!



Mamma och Anita fixar och donar i Kerstins kök!

 

Lillebror Oskar och kusin Emma väntar på fika.



Jag väntar också på fika.



Ilas bod, med alla tomtar och grisar. Där dricker vi glögg.



Kusin Erik har också förflyttat sig hem till mormor, precis som vår familj!



Tomten kom hemma hos mormor efter kalle!



Julbord hemma tillsammans med familjen Sjögren!



Oskar, Nettan och pappa äter gott...



Tomten kom även hem till oss!

Det var en lyckad julafton som sagt; tack för allt.
Jag ick mycket som jag önskat;
- Svart väst
- T-shirtar (ska lämnas tillbaka)
- Berlocker till mitt Thomas Sabo armband
- Byxor (chinos)
- Anisktbehandling
- Presentkort på smink (I.D eller något annat bra)
- Jacka
- Kofta
- Leggings.
- Träningsbrallor!


Ja, tack för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0