Hi, scrap.. osv

Jag och Caroline i min klass fick för oss att åka hem till henne och plugga efter maten idag. Historia blev det som sagt, men innan dess körde vi inom en ny öppnad scrap booking affär. Mitt nya mål att göra är, ett finfint album till mamma.. Alla thailandsbilder först. Med tanke på att hon inte framkallat några thailandsbilder så tycker jag dt vore roligt. Ikväll gäller det att kolla igenom våra kameror :-).

Ja, historia pluggning blev det också... väldigt lite av. Men det sätter sig mer och mer, bara man pratar runt omkring det. Wish me luck tomorrow? Provet går av stapeln då.

/ J "en nervös J"... 2 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: emelie

jenny de kommer gå jätte bra!! <3

2008-12-16 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0