Fredag - igen!

Tiden går något otroligt fort. Okej, kan bero på att jag ungefär sovit mig igenom 3 dagar. Men idag mår jag bra! Jag fick inte ta min livmoderhalscancer spruta i onsdags så det sköts upp till dagen innan min implantat operation. Kul vecka den blir? Historiaprov, spruta och opration. Får tänka postivt, sen är det lov! Bara två skolveckor kvar, kan ni fatta?

Det är lite som ligger framför en, läxor och ta igen för de två missade skoldagarna. Men det ska nog fixa sig, nu är jag full av energi. Blir så glad när spontana saker sker. Igår hjälpte Oscar mig med en sak i matten jag inte riktigt greppade. Sedan sov han här. Idag ringer Caroline Carlander och frågar om jag vill ses en stund, tackar man nej? Ofc no! Strax, så fort hon har duschat. Hon har varit så duktig att hon har sprungit nu. Ja, jag ska gå och möta henna på vägen. Det blir min motion denna veckan. Haha.
Efter att vi två, fikat? I guess.. Då ska jag möta min kära klasskompis Caroline Ludvigsson. Julklappskollning? Jag behöver hjälp, så hon får bli mitt moraliska stöd.

Vad kan man köpa till en lillebror? Jag har smått panik. Allt han vill ha är fööör dyrt. Julklappstips även till kompisar är tacksamma!



/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0