För ett år sedan...

För ett år sedan befann jag mig i Thailand. Vi hade precis anlänt till Koh Samui ifrån Krabi. Det hade varit en lång dag åkandes på alla möjliga fordon och "mellanlandat" på de mest konsitga platser. Bland annat mitt ute i ingenstans i en gränd med endast ett litet, litet café. Dags att skaffa kunder där? Haha!

Detta minns jag som om det vore igår.



Dessa tre glada människorna jobbade på den restaurangen vi åt mestadels på. Magic! Han längst ut till höger är en aning feminin, höll sig åt intill kvinnan i rött. Och han i mitten bredvid kvinnan senverade oss jämt och ständigt. Det var annat där. Där åt vi ute varje kväll, solade och vi umgicks, helt tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0