Dan före dopparedan

Igår bakade jag och Oscar julgodis tillsammans med hans mamma och moster. Både knäck och ischoklad, dock blev inte ischokladen någon höjdare. Helt okej, men faller inte in i min smak. Knäck är godast!

I söndags slog jag och Sara in paket. De är de sista paketen jag någonsin vill slå in. Nej, inte riktigt men jag slog in  ca 40-50 stycken sittandes på Saras nystädade golv. Ryggen fick sig en omgång kan jag meddela. Vi träffade även Sofia en lite stund, kollade på massa bilder hon tagit i Paris. Det var verkligen roligt att träffa henne igen!


Sara sitter på golvet och slår in sina keet! Både julklappar och paket till Ulf!



Oscars paket till mig, jag är jätte nyfiken. Det stora svarta och det lilla vita är från honom, det mellan-stora vita är från hans mamma och pappa! Tackar hjärtligt!




Idag/ikväll kommer mormor, Lotta och Sven med barn. För ovanlighetens skull komer även farmor och farfar, detta pga. att de inte kommer hit imorn kväll utan väljer att åka till Göteborg till min faster. Vi ska äta julbord och ha det trevligt.

/ Jenny - IMORN ÄR DET JULAAFTOOOON!


Kommentarer
Postat av: Carolina

God jul vännen, hoppas du får en toppenbra jul! :)

2008-12-23 @ 17:47:11
URL: http://cheinsvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0