Kvar i något jag lämnat, för länge sen

Du följde mig längs vägen den natten. Du var så vuxen, när du höll i min hand.
Du håller mig kvar i något jag lämnat, för länge, länge, länge sedan.
Åh, jag drömmer om en framtid som glömmer.
Åh, jag drömmer om en framtid, utan dig - där ljög jag.

Idag är det lördag. Inte vilken lördag som helst utan en lördag där jag jobbar kväll/natt.
Gårdagen spenderades hos Sarah Nilsson på Vallås. En del snack om Alanya´10 blev det. Men alla är inriktade och kommer kämpa järnet för att få det att funka.
Idag var jag uppe med tuppen, städade mitt rum och har tagit en shopping tur med mamma.
En jacka, stor, från Monki och ett oranget linne med nitar på från Vero Moda fick följa med hem i min kasse.

Ikväll, som sagt jobb. Börjar om en timma och 10 minuter. Med en matrast på 30 minuter. Sen är det igång. Är väl hemma vid 03.00/03.30 inatt. Upp sedan vid 09.00 för att vara representabel att gå in i kyrkan ledarroll en timma. Tur som attans att vi ska gå och äta på Pio imorn, med studentkomitéen för att fira att vi ska samarbeta ett helt år, eller rättare sagt två terminer.

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0