Väntan är snart över!

Tack för igår Frida, vill jag säga innan jag börjar mitt rikigt blogg inlägg.



Nu återstår det bara cirkus 2 timmar tills vi kör ifrån regniga och kalla Sverige emot Turkiet. Det ska bli riktigt skönt att komma iväg, tar plugget med mig.. Men jag har ändå 7 hela dagar att göra allt på, som jag skrev tidigare. Utan press händer saker alltid fortare och kan bli bättre, fast lite press behöver man. Tur att mamma och pappa är med mig, de kan läsa igenom allt, flera gånger om för att få det så bra osm möjligt. Sol, bad och någon god drink kommer göra susen åt en sliten kropp och själ. Känner mig som en stor förlorare, tog jag rätt beslut? Det gäller att kämpa oavsett. Någon äcklar en, någon gör en att le och någon bara finns till. Det finns tid att tänka över allt även i Turkiet. Ett stort plus, Sandra (en kompis) kom precis hem därifrån och sa; "Ta inte med dig mycket saker, det finns shopping gånger 1000". Humpf, jag har redan full resväska, utan mina skor och hygienartiklar. Hur ska detta gå? Dags att tänka om? Ohno, finns ju handbagage också!

Nu återstår det att säga. Vi ses om mer än en vecka bloggen! Nu far jag till Turkiet!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: sara

åh jenny ha det så bra och sola riktigt mycket nu! <3

2009-05-23 @ 14:22:16
URL: http://sarabanan.blogg.se/
Postat av: Sara

JAG SAKNAR DIG!

2009-05-28 @ 17:19:03
URL: http://sariisc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0