Tiden flyger iväg, så är det!

Redan torsdag idag, vilket betyder 9 dagar kvar. Jag har en massa pappet - för er som är intresserade, på saker som ska göras innan skolavslutning och även hur många lektioner vi har kvar totalt i vardera ämne. Ingen har väl missat att det är exakt 4 veckor tills 1:or och 2:or slutar? Menar det!
Därför är det dags att ta tag i allting. Historia uppgiften är påbörja. Hur kom Kennedy att känna gentemot Chursjtjovs spel? Detta måste vara klart innan jag åker. Hej kommande plugg-helg!
Vad ska ni göra i helgen?
Min ser ut såhär;

Fredag: Träna 08.30-09.30 Efter det stan med mamma, synundersökning - bankbesök -  inför Turkiet shopping - Träffa Vicki och Sara?, Träna Core 17.00(?), Samling med kören 19.45 för konsert 21.00

Lördag: Fira Sara C 15.00, Konsert återigen samma tid!

Söndag: Plugga, Jobba kl. 17.00 --> stängning.

Och nu störtregnar det utanför mitt fönster och solen skiner. Regnbåge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0