Spöken och dansgolv

Middagen på Harry´s var otroligt mysig. De flesta åt kycklingvingar - som jag rekomenderat. Att varit på Harry´s utan att äta vingar är som att.. ja, en skolvecka inte börjar på en måndag. Iaf, ni förstår principen? Vi begav oss till Halmstad Teater där Evelines bror stod och delade ut våra biljetter. Det var full rush in för att få bra platser, biljetterna var ej numrerade.

Jag och Vicki  började garva, när ingen annan gjorde det. Och vi höll flabben när alla andra flabbade. Så kan det gå. Föreställningen var bra! Lite lam publik, vi hjälpte dem inte så mycket, men de gjorde ett bra jobb. Helt klart sevärd!

Jag visste inte om jag skulle gå ut eller inte, med tanke på febern och huvudvärken. Så fick det bli. Hem till Andrea där Vickan, Kicki, Josse och Andrea själv hade förpärlat lite. Vi gick in till stan, de orkade inte vänta på Vickans ragg från Fbg. Men vi möttes upp inne på Moon och shejkade loss hela natten. Jag kom i säng klockan 03.10 och somnade direkt. Idag värker mina fötter, kan jag med glädje berätta. En jobbdag står framför mig, 12-18. Tur att jag jobbar med Johannes, han är kvick!

Spikmattan en stund så nacken får en chans att rehbilitera sig efter nattens bravader? Får nog bli så.
Hörs senare, innan Robinsson!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0