Nattugglar mig

Det har inte dragit in på småtimmarna riktigt än, men jag känner mig som en nattuggla. Lovisa åkte precis hem, hon var här en stund och snackade lite, drack te! Oscar kom även förbi och visade stolt upp att han tagit körkort, grattis än en gång! Jag känner att det är dags att sova, är hel-hängig. Det där med skola + jobb var inte min grej, känner mig som jag hårt-partat hela natten. Så, jag får nog säga.. Godnatt! Och trevlig resa till Emma som åker till Cypern inatt.

Snart kan jag säga, 1 dag kvar. Ska bli så skönt!

 / J

Kommentarer
Postat av: sara

åh jag vill träffa min skönhet innan hon åker :( ha de bajs :D<3

2009-05-21 @ 23:35:01
URL: http://sarabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0