Kvällen bjuder på spektakel

Nu är Victoria påväg hem till mig för att fräscha upp sig efter att hon dansat på skolan någon timma. Fräscha upp sig har även jag gjort efter träning, bra med träning med feber! Jag röstar ja. Ikväll ska klassen + några andra kompisar och pojkvänner gå och äta på Harry´s, vi blir 18 pers. Sedan sluter ännu fler upp när vi ska se Halmstad Spexet - Jack the Ripper. Recension kommer imorn!
Detta är min kväll. Har inte bestämt mig om det blir utgång eller inte efteråt.

Och, Stort Grattis till Bisse som tog sitt efterlängtade körkort idag! Grattis, grattis och åter grattis!!!


Kommentarer
Postat av: Beata

Hej kus! SÅ sugen jag blev på Harrysmat nu! Mums:) Ska du jobba där i sommar? Bildbevis på nya tanden kommer kanske? Är säker på att det blev jättefint. Kommer ihåg känslan! KRAM

2009-05-08 @ 17:38:14
URL: http://halleda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0