Kvällar, långa kvällar.

När man kommer hem från skolan finns en massa måsten. Betar man inte av något av dem kommer det en massa extra måsten dagen därpå. Jag skulle gjort en massa tyska läxa idag, istället har jag kommit på en massa ursäkter till varför jag inte har gjort den och måsta ta tag i den imorn istället.

Idag efter skolan skulle jag sätta mig ner mer Matte C´n men icke sa nicke. Jag gjorde ett tal, sedan kom jag på att jag kunde börja laga mat och duka istället. Och efter maten gick jag en promenad med Josefin för att sedan kolla på lillebror en kvart och sedan möta upp Sara och mysa. Choklad, TV och tjejsnack. Även detta vardagslyx.

Imorn blir det fika med Caroline och iaf, ta tag i Matte B´n. På kvällningen väntas träning och tyskaläxa, sedan var denna veckans läxor klara! Ibland är jag för optimistisk på vissa fronter att man undrar vart jag är född. Sånt är livet!



Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: SARA

aow, så söt liten gris!

va heter den? ;P

2009-05-05 @ 21:47:24
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0