En lovande dag.

Det ser ut att bli en lovande dag idag. Jag vaknade vid halv nio, helt slut i hela kroppen. Jag återvände till sängen för att vila en stund till och vaknade halv elva. Nu på en timma har jag hunnit få ner varm mjölk - hjälper mot halsont , kan ej svälja och dessutom fick jag i mig två mackor. Innan jag börjar skolan, om 1 och en halv timma ska jag hinna gå in till stan och hämta min cykel, för att sedan cykla. Wish me luck?

Idag har jag två lektioner. Sedan ska jag hem och göra läxa. För ikväll efter jag varit på gymmet ska jag coch Sara mysa. Film och glass? Sådant "vardagslyx" måste man få, annars gå man under. Imorn väntar fika med Carro!

/ J

Kommentarer
Postat av: sara

mys med jenny är det bästa <3

2009-05-04 @ 16:08:03
URL: http://sarabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0