Det börjar dra ihop sig

Min slappe-söndag lider mot sitt slut. Jag är snart påväg till jobbet för att jobba tills midnatt. Helgen slutar alltså med en kraftansträgning, trost att jag hellre legat hemma kollar på bra serier, käkat glass.. Eller varför inte godis? Jag har inte ätit en enda godisbit (förutom kakor osv.) på hela helgen. Jag som gottegris tycker detta är väldigt konstigt. Kanske ska jag stanna förbi ngt matställe innan jobbet och ta med lite godis? Hade varit gott.

Jenny, se det positivt!

Bilen rullar fortfarande, men det är du som kör och du har ingen passagerare. Kanske någon hoppar på snart. Du klarar dig ändå. Du har din bil, som rullar på. Upp mot högra höjder!

Kommentarer
Postat av: sara

du har mig i bilen <3

2009-05-17 @ 22:18:02
URL: http://sarabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0