Veckans program

Det kanske inte är så intressant för er att veta. Mest för mig själv en minneskoll. Iaf.

* Imorn bär det av till Göteborg klockan 08.02. Tåget avgår, är framme 09.17. Faster Marie möter upp mig, sedan ska vi kolla när kusin Anna springer ut från skolan för en sista gång. Studentfirning hela dagen! Mamma och pappa kommer upp vid 17.00 och firar henne, sedan åker vi hem.
Därav blir det ingen uppdatering imorn.

* Torsdag är det skola, matteprov på morgonen 08.10-09.40 sedan håla till 15.10 då jag och Johanna har bokprat. God håltimma vi har! Då ska jag ta tag i mitt historia arbete, bli klar! Och förbereda spanskan bättre. Att påbörja psykologin och svenska provet är inte helt fel heller!
På kvällen kommer troligen Victoria hit.. - bär det verkligen av snart? Ledighetsansökan lapp ska lämnas in på måndag eller tisdag om allt går vägen! Mer än så säger jag inte. Jag längtar!

Nu kallar sängen, ska som sagt upp tidigt imorn. Blir en lång dag. Linser ska ut och sminket tvättas av, tänderna ska bortsas och ja...

Ha det gott!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0