Trötter, glader, toker..

De 7 dvärgarna har gemensamt att de har ett och samma humör. Den ena är glad, den andra klok etc. Dessa har alla människor inom sig. En klok sida, en tokig sida, en blyg sida.
För tillfället för att referera till de 7 små dvärgarna;

Jag känner mig oerhört trött. Kan det vara så att jag sovit för mycket?
Jag känner mig blyg - inför framtiden. Vad kommer att hända?
Jag känner mig klok - jag står emot frestelsen för att falla för dig. Eller, gör jag det?
Jag känner mig tokig - Galen och lite crazy. Det får väl alla vara?
Jag känner mig butter - jag vill inte ha regn, jag vill ha sol och värme.Eller.. varmt och skönt?
Jag känner mig glad - vissa dagar är bättre än andra. Det saknas bara kontakt?
Jag känner mig som prosit - hade velat säga nyser.. Därför jag är förkyld kanske?

Nu ska jag fundera på refrängen!

/ J


Kommentarer
Postat av: Snyggpavia

Så länge kommer du inte stå emot Jenny. Jag väntar tills du är redo vettu...

2009-06-14 @ 00:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0