Svett & benhinnor

Jag sprang en runda ialla fall. Mina benhinnor värker, men bara när jag går. Inte fasen gör det ont när jag springer? Kan det ha och göra med att man använder fel skor vid fel tillfällen? Att skorna inte sitter bra? Tänker mestadels på jobbet då jag använder mina gamla slitna joggingskor. Jag borde kanske införskaffa mig ett par bättre, som är bra att springa på halt golv med!

Rundan gick bra, körde bara 4 km idag. Bättre än inget, eller hur? Att jag bara tog mig i kragen och stack ut efter allt soffliggande idag var ett plus i kanten till mig själv! Haha.. Kred till mig själv, nog med det.

En timma och 25 minuter tills jag börjar jobba. Det jag tycker bäst om är att den första halvtimmen när man börjar jobba är till för att äta och ha rast. Så mat i magen kommer det bli. (Vilken tur, för jag är usel på matlagning.)

Ett tips! Ta vara på nuet.

Kommentarer
Postat av: carro

Tack för tipset, det ska man definitivt göra. Hoppas du har en underbar svensk sommar saknar dig äckel <3

2009-06-28 @ 20:36:09
URL: http://caarrrou.blogg.se/
Postat av: carro

tack för tipset. Det ska man definitivt göra:D hoppas du har en underbar svensk sommar! Saknar dig äckel<3

2009-06-28 @ 20:37:41
URL: http://caarrrou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0