Sommarlov!!!

Idag gick vi på sommarlov! Vårt sista sommarlov dessutom! Härligt! Här kommer bilder;



Jessica, Marielle och Caroline äter äppelkaka Marcus gjort. 
Carro önskar jag en trevlig resa till Milano, där hon ska vara i fyra veckor!






Victoria var väldigt galant idag!




Sara, Eveline och Jessica redo att gå ner och sjunga sommar-sånger!




Tobbe, Jonathan och Moa sitter och sjunger sommarsånger för fullo!



Något suddig bild (kunde inte ha på blixt) våra lärare sjunger och spelar!



Maria, Marielle och Emelie väntar på mat, vi åt på La Cockaracha!



Emelie, Mikaela och Sara ler och är förväntansfulla på våra nachotallrikar!



Jag citrerar Marielle;
"Jenny, ta en bild på mig när jag för en ful min"
Bedöm själva ;-)



Sara och Jag!



Sara och Jag.



Titta vad jag fått av mamma. En Thomas Sabo berlock, nyckel med hjärta och ett par jeans - tyvärr inte helt 100 på mig, får byta till en slim-modell istället.
Tack så hemsk mycket älskade mamma!

Kommentarer
Postat av: victoria

men jenny,som jag ser ut, haha :P var maten god? :)

2009-06-13 @ 12:35:31
URL: http://victoriaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0