Sommarlov, kan ni fatta?

Mycket har hänt de senaste dagarna. I fredags var det studentfirande, igår firade vi lillebror som gått ut nian. Därmellan ha jag mest glidit, skönt med lov! Sekunderna och timmarna bara flyger iväg. I veckan har jag tänkt att göra en massa goda gärningar. Eftersom jag inte ska jobba på mitt egna jobb förrens tidigast tisdag nästa vecka. Såhär ser mitt schemat ut förljade dagar;

Söndag (idag). Promenad med Sara C, träna på Träningskompaniet, blir Core 45 min. På kvällen ska jag med till Gos-Fis.

Måndag (imorn). Jobba åt min lillebror mellan 08.00-13.00 (God gärning, aiiight?)  På eftermiddagen/kvällen är inget bestämt. Träning är ett måste och stan och försöka fixa till mig ett par andra jeans utan kvitto är också ett måste.

Tisdag. Jobba åt Viktor 13.00-19.00. Denna kvällen eller onsdag morgon sticker jag ner till Malmö till min kusin. Tanken är att fylla på sommar garderoben med de resurser jag har, ha det trevligt med min kusin. Kommer därmed hem på torsdag kvällen, innan midsommar!

Fler goda gärningar? Jag tänkte försöka hitta något till min älskade mor. Finns många anledningar, främst att jag inte firat morsdag än. Pinsamt att erkänna, men så är det. En överraskningspaket är väl alltid trevligt?



Här kommer bilder sedan min lillebrors avslutning.



Pontus och Bekim rappade/sjöng en låt. Allihopa dansa nu, dansa nu, dansa nu!




Oskar kramar om sin lärare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0