Naturkunskaps kompletering

Vad gör jag uppe, nu? Mina klasskompisar ligger troligtvis och nanar som stenar på kudden. Jag ska ha naturkunskaps komplitering om 30 minuter. Sara skulle kolla om hon kan ha någon matte sak. Jag ska inte klaga allt för mycket för med tanke på NK:n så tar jag mig upp utan "pust, suck och stön" och får faktiskt dagen att kännas mer viktig. Det finns en del saker att ta tag i, så, bra start!

Efter NK´n ser mitt schema ut såhär;
* Påbörja psykologitentan
* Göra klart inför svenskaprovet
Detta med Sara (ovanstående)
* Möta upp Vicki på stan - betala resan!
* Kolla avslutningskläder
* plugga
* Springa en runda för ovanlighetens skull!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0