Lördagen, vilket också var hemresedag...

Poolen var ett populärt altenativ. Oskar busade av sig med sina kompisar och jag spelade kort med mamma för det mesta. Vid lunchtid gick jag och Pappie och shoppade en sväng, sedan åt vi lunch med familjen. Efter det tog vi en promenad och sedan var det dags för mig att göra mig iordning, packa det sista och förbereda mig för hemfärd.



 

Bollen kastas och en bicicleta görs från poolkanten!


 

Mamma & Oskar, Pappa & Peppie.


Sista lunchen i Alanya, för denna gången. Det är bara så, jag ska tillbaka!
Vicki, snart är vi där!

/ J

Kommentarer
Postat av: sara

åh så himla härligt jenny :D

SV: Tack :) jo jag kan la försöka någon gång ;)

2009-06-02 @ 22:10:06
URL: http://sarabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0