Jag och Sara kollade på balen!

Här kommer bilderna;



Isabella i en sockersöt kreaktion med ur läckra skor. Helt enkelt ett bombnedslag av snygghet!




Vican i ett fint blått fodral som klädde hennes underbart blåa ögon. Fullträff snygging!




Ebba var vacker som en dag. Älskar denna klänningen som klädde henne enormt bra!




En bild på hennes läckra hår också!




Louise var oerhört fin. Hennes klänning tillhör en av favoriterna. Underbart vacker även hon!



Kicki var slående fin även hon! Röd och läcker! Hon är on.




Sofia Larsson var mycket fin, hela hon!



Joel + baldejt var mycket eleganta och urtjusiga!




Andrea var en sockertopp!




Stötte på Eric och Josefin inglidandes innan röda mattan. Finfinfinfina var dem!




Fick ingen bättre bild på Sofia. Men min reaktion när jag såg henne var.
"Oj, vad vacker den tjejen är". Ddet intrycket finns kvar!




Kommentarer
Postat av: Maria

Jo de va minsann den klänningen, jag som va helt säker på att de va lila! Men det tyget ska min klänning ha minsann! <3<3

2009-06-07 @ 22:44:28
URL: http://sodestof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0