En dag med Victoria

Städning på Team Sportia avbockat första gången denna veckan. Jag trodde jag drömde när väckarklockan ingde imorse. Vicki mötte mig på stan, vi tog en god och lång frulle på Espresso House innan vi slutligen hamnade på stranden. Juste, hann med ett inköp också. Jag skäms lite, men jag ville verkligen ha detta plagget!



Victoria och jag låt på Vita Bandet, typ... Sol och värme måste vi vänja oss vid.
Snart åker vi, vi räknar bara dagar i smyg, känns som att räkna ner sommarlovet
- och det vill vi inte!



Dagens inköp:



Klänning från Vila Clothes
- väldigt nöjd med denna!

Tänk dig;
 Turkiet, en varm party kväll, ute hela natten, dricker en massa goda drinkar.

67

Kommentarer
Postat av: Beata

Jättefin!

2009-06-24 @ 09:47:24
URL: http://halleda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0