En dag kvar, sedan lov!

Jag sitter och funderar. Mycket är ännu oklart när det gäller betyg osv. Blir nog 50-50 på VG och MVG. En sak jag inte kan förstå är att jag nu faktiskt avklarat 2/3 av min gymnasietid. 3:an väntar bara. Sista sommarlovet vi får om två dagar. För nästa lov är det inte lov utan antingen semester eller så är jag arbetslös. Hemska tanke! Hade varit gött att slutat nu, men är lättad att det är ett år kvar. För, vad vill jag göra efter studenten? Ett sommarlov, 2 terminer kvar att fundera ut det.

Nu till psykologihemtenten, denna ska ro´s hem. Sedan är allt klart!

/ J


Kommentarer
Postat av: sara

och idag ska vi ro hem ett superdundermegapass :D<3

2009-06-09 @ 17:45:10
URL: http://sarabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0