Usch och fy!


Idag är ingen rolig dag. Jag var helt säker på att jag inte hade någon körlektion idag, får ett sms klockan 07.00 "Hej Jenny, din körlektion idag är iställd pga. sjukdom." Tack och lov, enda turen med denna dagen! Sedan när jag skulle träna kom jag på, nej, min cykel är hos farmor och farfar, inga av mopparna hade bensin så det blev till att springa. Med andan i halsen hann jag iaf. Träningen gick väl helt okej, men efter det har  dagen rasat. Dansen var inte Lisa där, lite poduktiva var vi iaf. Lite av Bubbles dansen och en annan modern historia blev skapat. Psykologi läraren var sjuk även denna veckan, innebär håla idag OCH imorn. Sedan hade vi 50 minuters matte. Och solosången gick bra, kören lite sämre. Huvudet värker, magen gör ont, lätt illamående och små svettningar/frysningar kommer. Blir att krypa till sängs så fort jag kan. Blir troligen hemma imorn. Får hoppas att denna huvudvärk jag haft nu i några veckor snart går över, kan det vara migrän, nu när jag mår illa också?

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0