Usch för "sen vinter".


Jag ska sluta tråna, blir aldrig som man tänkt sig. Idag har jag inte gjort något vettigt. Ska troligen ut och röra mig efter maten med grannen Josse. Bra att ha vänner som grannar för en snabb kvällspromenad ibland. Jag är trött på regn och rusk, vill ha sommar och värme. Värme är viktigt! Ska gå ner och studera lite matte tänkte jag, prov nästa tisdag. Bäst att börja i tid. Det är det sista, om inte en recension i engelskan ska in, så är det sista saken innan lovet. Och, jag vill ha lov och vila, fast det innebär en massa teoristudier. Körkortsdax snart - förhoppningsvis.

Turkiet om sisådär mer än 100 dagar.


/ jenny

Kommentarer
Postat av: sara

vadå recension i engelskan?

2009-02-03 @ 21:37:53
URL: http://sarabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0