Till mormor på middag.

Idag är en träffa mormor dag. Mamma har tagit ledigt  idag för att kunna vara hemma och städa. När jag sa att jag bokat middag hos mormor till mig och Oskar var inte mamma sen att lägga sig på luren och boka in sig där också. Jag har önskat mört kött med potatis och sås. Smörkokta morötter också? I hope so. Men dock får jag aldrig det när mamma är med. Alltid är det inte bra att mamma är ledig.

Snön faller, så blir nog bilen bort till mormor. Sedan ska jag träffa Frida Lovén, ta en promenad och snacka en massa skit. Det vet jag att vi är väldans bra på. Ska fotografera min moped också, som ska ut på blocket till försäljning. Är det någon som vet någon som är på moppe jakt har jag en Derby Predator årsmodell -03 går väldigt bra, lite repig. Säljs för 8000:- snabbaffär 7500:- (Priset kan komma att  förändras vid väldigt snabb affär, jag är lätt övertalad.)

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0