Stan med mor min!


Idag ska jag och mamma in till stan. Hon ska kolla på klänning och jeansjacka till sin födelsedag den 27februari. Vi ska även börja kolla på klocka till mig, som är stor prioritet på min önskelista. Ja, det kommer nog hända att vi kollar en hel del p åkläder till mig också. Är man shoppoholic så är man? Iaf när man har pengar. I vanliga fall får jag lön från jobbet den 15, men från och med februari så får vi den den 25 varje månad istället. Det innebär 2 veckor till utan pengar. Hur ska detta gå?

Solen skiner och det är en härlig dag!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyck till om alla hjärtans dag på bloggen!

2009-02-14 @ 10:36:40
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0