Sportlov, ändå fullt ös.


Idag har det inte varit någon kör osv, ändå har jag kört fullt ös. Körlektion 07.30 gick väl bra idag tycker jag. Förutom några misstag som Linda, min körlärare, fick bromsa mig på, här kör vi tänkte jag! Shit happens! När körlektionen var klar ringde jag och väckte Sara. Ringde visst 5 i 9 och hon hade ställt klockan på 9, men iaf var jag där vid 10 minuter över 9. Bra kämpat jenny. Då gick vi en runda med hennes hund då vi märkte att vi närmade oss Carros hus plingade vi på och hon kommer yrvaken och öppnar. Jag hade aldrig öppnat dörren om jag sovit. Hon var väldigt söt i sin röd-randiga nattsärk! Jag och Sara traskade hem till henne och förberedde frukost och caroline anlände och sedan åt vi en härlig frukostbuffé, satte oss sedan med svenskan. Åt lunch och ja, jag och sara åkte för att träna och Carro för att ha sina barngrupper. Väl hemma körde jag med mamma en stund. Lite att öva på inför torsdagens körning.

Nu väntar en god middag. Moster ska komm aoch lämna sora bilen och berätta om Sthlm där de varit i helgen. Och ja, lite lpugg vore väl skönt att bli av med?

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha;)

2009-02-17 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0