På bättre humör än någonsin!


Efter Afro Dansen idag vände mitt humör. Allt blev plötsligt så himla mycket bättre. Det var skönt att "slänga" ur sig all ilska jag har burit på under dagen. Vaknade på fel sida huvudkudden kan man säga.
Hoppas verkligen att mitt humör hålelr i sig på topp. Allting blir mycket roligare, till och med att plugga kan vara roligt då. För det är en sak jag kommer behöva göra under lovet.

Imorn ser min dag ut såhär;
08.10-09.30 Matte C (På börjar NY kurs)
09.40-10.30 Engelska
10.50-11.40 Matte B
 Håltimma ---> göra svenska redovisningen!
15.00-15.50 Spanska steg 4
16.00-19.00 Konfirmations läsning.
19.40-20.40 Body Pump
Sova!!

På lovet blir det en del plugg, ex;
Svenska redovisning göras klart.
plugga inför psykologiprov som vi har på måndagen direkt efter.
pluss spanska och tyska läxa.
körkortsteori

Lite blev det till slut! Tycker inte om skolan, ibland!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: sara

det är inte prov i psykologi! vi ska bara kunna 12 försvarsmekanismer. hemskt va alla överdriver.. :)<33

2009-02-11 @ 21:28:35
URL: http://sarabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0