Onsdag!

Det är något konstigt. Jag vaknar klockan åtta, klarvaken. När sist hände det på ett lov? Idag ska jag iaf träna med Vican. Först gymmet sen Body Pump. Efter det är det snabba puckar att duscha osv, sen ska jag träffa Sofia "Skåne" Persson i stan. Ta en fika och snacka massa skit. Var nog ca; två år sedan vi sågs eller något liknande. På tok för länge sedan! Mitt i allt har jag fått en sjukhustid för att limma fast tanden igen, tack och lov. Behöver bara gå halva dagen utan tand.
Ikväll kanske jag ska träffa Emma Lindholm, annars ska jag plugga. Borde bli klar med ett engelska arbete, så har man det avklarat.

Kelly Clarkson - My life would suck without you LYSSNA!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0