Mamma 45 år.


Sitter nu och packar. Har inte hunnit, dagen har gått i ett sedan den startade. Imorse väckte pappa mig och min lillebror innan lillebror skulle till skolan, vi skulle ju upp och sjunga för mamma. Hon fick pengar till att färga håret, en jätte fin tunika och ett par oranga ballerina skor av oss. För ..
Ikväll ska vi ner till Malmö, dricka bubbel, äta gott och övernatta på hotell. Och imorgon ska vi ta en runda på staden, en nabb runda, har 2 timmar på oss sedan ska vi kolla på genrepet till Melodifestivalen. Vad säger ni, Heja Tor-Leifs? Stort skämt.

Snart kommer mostern och ska passa grisen, Dolly och bo här medans vi är borta!

Skönt att åka iväg lite måste jag medge. Hoppas man somnar in så riktigt gott i bilen.

Förresten, mitt internet funkade inte igår. Så, en försenad hälsning till Emma Sjögren som fyllde 18 år igår, GRATTIS!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0