Malmö & IKEA

Jag, Sofia och pappa åkte ner till Malmö vid halv elva tiden. Väl framme tog vi och åt, de og en dagens köttfärslimpa, potatis - sås och jag åt WOOK. Mitt bästa - tummen upp. Pappa åkte på möte, vi sprang och kollade. Inte värst mycket shopping, en kjol rikare blev jag. Osäker på den än, vet ej om jag tog rätt storlek. Återstår att se. Sofia köpte ett par snygga skinnstövlar på rean, från 1600:- till 499:- helt okej måste jag medge.

När pappas möte var avslutat åkte vi till IKEA, vi fick med oss n spegel till hallen, sofia fick med sig en filt, en spegel oc ett smycketställt utformat som ett träd. IKEA turen varade i hela 15minuter.

Jag och pappa kom precis hem, köpte med oss massa läsk, chips och pop-corn, laddar för en hemmakväll. Nu är lillebror och paps och köper pizza. Här lägger vi på oss. För ... man lever bara en gång? Ska ta tag i livet nästa vecka igen.

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0