Isbeläggning på fönstret.


Tittar ut, solen skiner och det är isbeläggning på mina fönster. Jag känner på mig att det kommer bli en slapp, men skön dag. Idag måste jag göra lite läxor, iaf spanska och tyska läxan. Vore så skönt att bli av med dem och kunna slappna av och ta det lugnt på heltid. Jag ska träna med Vican idag, springa lite och sen styrka. 

Jag ser ljusen som tänds i parken, jag ser pojkar som gråter och flickor som tar dem i hand, jag ser mannen på balkongen ta en tyst minut för sig själv, det kan aldrig göras ogjort det där som hände ikväll.
Jag vet att jag döljer en sanning, jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans!
-
jag vet vad som måste göras. Ändå sitter jag kvar här med issta kapitlet, förälskad. Jag är kvar, vill vara kvar men vet inte hur.



/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0