Hittar inte kabeln.



Snabb uppdatering om helgen, dessa inläggen skulle bli fina med bilder och sånt men jag hittar itne kabeln. Därför blir det snabbt nu, så får jag fixa till det hela när jag fått in bilderna.

Igår var jag på Skottårsrevyn, säger bara en sak "SE DEN". Det var det roligaste och mest underhållande på länge.
Idag har jag varit på studentmässan, gått balklänningsmodell. Blev sminkad av Halmstad Praktiska av en jätte gullig tjej som hette Ramona och sedan fick jag håret gjort av Drottning Blancas gymnasium. En trevlig dag, men lång för fötter och rygg.. Fått massor av inspiration!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, jag vet vad den kostade i november så det är säkert inte aktuellt längre men ändå. Den med strass och rött nedtill köpte syrran för 6500:- fast den har säkert blivit billigare nu, och den med vitt gick på 3900:- även den har säkert blivit billigare. Men om du tar dig hit kommer du nog hitta många andra klänningar du kommer förälska dig i, och i mycket lägre preciser, i Sthlm finns det nog fyra-fem butiker jag kan rekomender,a och i södertälje ungefär lika många (Södertälje ligger 45 minuter från sthlm central med pendeltåg)!



Hoppas du hittar en underbar klänning

2009-02-01 @ 23:19:39
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0