"Hektisk dag"


Idag är en händelserik dag. Skolan flöt på, film på svenskan, kollade på dans 3: ornas slutproduktion, tyska och film på engelskan. Alltså lugn och harmonisk dag.
Efter skolan cyklade jag in till stan, slöt upp med Frida Lovén, tog en fika och promenerade runt. Det är skoyra ifrån mitt håll, även Fridas. Hon hittade ett par urtjusiga lite gladiator inspirerade klackskor, mycket bra inköp! Kanske även hamnar i min garderob? Jag är sko-galen, vilket säkert alla vet.
Nu är det dags att köra till träningskompaniet för att träna Afro Power Dance och bränna lite fett som vi alltid sa på handbollen i gamla goda tiden. Mer kommer sen!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket vännen =) !!

2009-02-04 @ 22:30:01
URL: http://soofiiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0