Glottar resor.

Sådana här dagar när huvudet spinner och allting känns som en berg-o-dalbana vill jag åka bort, bort fråb trista, tråkiga Halmstad. Okej, här finns mycket som får en att vilja stanna.
Trestationskrav och måsten är min vardag för tillfälllet, jag vill bort, bort från allt och finnas långt bort där jag kanleva, precis som man vill. Utan krav hängande över ens axlar.
Lättare blir det inte så när jag sitter och kollar på sista minuten biljetter till Kanarieöarna, Thailand och weekends till London, Paris, Dublin osv. Allting känns långt borta, det är dit jag vill. Försvinna från vardagen.

Tänk förra året, en härligt Italien resa, med massa underbara människor låg framför mig. Solen sken och livet..
Ja, jag flydde från vardagen!


/ Jenny


Kommentarer
Postat av: victoria

jag följer med!!!

2009-02-27 @ 09:47:57
Postat av: victoria

jag följer med!!!

2009-02-27 @ 09:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0