Fredag hela veckan - känns det som.


Idag är det faktiskt fredag, vilket betyder - helg igen! Idag har jag konstaterat att, jag fattar ingenting av det som kommer på matteprovet och jag har smått panik. Hoppas Jonna är mer haj på detta område än jag och kan hjälpa mig med de uppg. jag ej kan. Hoppas, hoppas! Bra att ha vänner som går på andra skolor och annat upplägg som gjort det jag håller på med!

Body Balance på morgonen är alltid lika skönt, fast med denna ofantliga träningsverk jag jobbat mig till i veckan tog det emot i rätt många strechövningar jag inte brukar ha problem med. Det sägs väl att det ska kännas när man tränat? Tro mig, det gör det!

Strax ska jag duscha, för att sedan vandra in till stan. Ska träffa Caroline Carlander först, en stund. Därefter ska jag på min efterlängtade ansiktsbehandling. Hoppas på att få massa tips för att min hy ska bli som ny igen! Efter det ska jag sluta upp med Jonna för att åka hem till henne och äta Thaimat, plugga lite och kolla på TV. En mysig och slapp dag helt enkelt!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0