Fräscha body butter.


Jag kom precis ur duschen, efter en promenad och lite godis ätande med Josefin. Frisk luft behövdes nog för att kvickna till, och en dusch på det. Men huden känns sådär ni vet "russin" aktig. Lätt torr men fuktig. Kollade inom The Body Shops hemsida och känner bara, vill ha till många produkter. Här kommer lite som jag vill testa och vissa vet jag är goda.


Moringa vet jag luktar enormt fräscht. Rätt neutral, luktar mer som en parfym.



Papaya är en favorit sedan Thailand, tänker tillbaka så fort jag tar den på mig.




Jordgubb - sommar - längtan. Behövs mer sägas?



Eftersom jag varit sugen på apelsin hela dagen blir det väl en Body Butter apelsin inlagd också! C-vitamin!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0