En helkul vecka framför mig.


Min hektiska måndag är över, ska bara sova mig igenom natten också. Idag hade vi matte prov, får se hur det gick när resultatet kommer, men satt bara 30 minuter. Antingen kan jag det, eller så har jag total sumpat alla uppgifter?

Imorn är det skola och träning som gäller, onsdag slutar vi väldigt tidigt, har bara en lektion. Vilket innebär att jag ska hem och städa, hjälpa till och laga kvällsmat. Senare på kvällen ska jag träna min underbara Afro Power Dance. Torsdag - sista skoldagen innan lovet vilket innebär att jag ska gå i skolan och sedan träna. Och verkligen chilla på kvällen för sen kommer en fantastisk rolig helg som jag ser fram emot väldigt mycket!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0