Dagens måsten;


Idag fick vi inställd historia lektion vilket innebar att vi slutade vid tolv istället för halv 4. Då åkte jag till mormor och spelade lite kort, sov middag och åt mackor. Nu sitter jag hemma, detta är vad jag MÅSTE gör idag;

* Bära ner all smutsig tvätt, är usel på det. Snart har jag inga rena kläder.
* Städa till mitt rum, jag fattar inte varför jag itne kan plocka undan efter mig så fort jag gjort något. Typ packat upp en väska, då ligger allt av innehållet på golvet i en vecka? Jenny, skärpning!
* Träna, Aerobic Dance. Tror sara i klassen skulle på det också, lite roligare när man är två!

Det var nog alla av dagens MÅSTEN.. Men det är mer jag vill göra, som... Lata mig, sova, flytta datorn till ett mer ekvämt bord, titta på Tv. Någon bra Tv-serie kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0