Dagen lider mot sitt slut.


Idag har jag fått en del gjort. Men jösses vad man saknar sina tisdagar man slutade tidigt. Som jag gjorde i höstas. Man får ännu mer gjort då. Idag har jag iaf, fixat & trixat klart. Jag har gjort tyskaläxan, gjort kort till svenska redovisningen imorn. Nu är det dags att krypa till kojs. Kommer en dag imorn också.

07.50 ska vi ses i skolan, för att kolla upp allting och ta på oss kläderna vi ska ha på redovisningen.
08.10 börjar redovisningen.
Sedan flyter dagen på.
18.00-20.00 är det ledarsamling. SOm jag så vanligtvis glömt bort, fick reda på det i morse iaf. Inte fy skam. Ingen träning imorn inte.

Jag är jätte trött, borde sova. Men, jag är ensam hemma och... ja, jag är mörkrädd. Får vänta tills mamsen kommer. Kanske koka en kopp te?

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0