Blickar frammåt!


Jag räknade efter, det kommer hända riktigt mycket roliga saker nu framöver. En massa 18-års fester, kolla melodifestivlas genrep, fira mamma, jag blir 18, påsklov och nu sportlov, en massa jobb - innebär pengar - innebär shoppning! Ja, det är bara delar av det som händer denna våren.

Jag hade precis körlektion orkade inte sätta mig och plugga där, tänkte att jag säkerligen måste sova en stund till för att orka dagen. (Gick upp halv sju). Men nu sitter jag här och är piggare än någonsin. Plugga teori, städa upp osv, det vanliga behövs innan jag ger mig in till stan för att träffa Carolina och Caroline för en fika och sedan promenad på stan med Carolina. Mysigt!

Hoppas alla får ett bra lov, speciellt alla som åker och åker skidor!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0