Ansiktsbehandling och smink inköp.


Igår var jag på ansiktsbehandling på Monas Parfymeri. Riktigt bra och det känns i huden att den är renare. Som hon sa så har jag fått små finnar, vilket man "ska" få efter en behandling men efter en vecka ska det vara mycket bättre enligt henne, hon som "skötte" mig. Det var någonslags por-tömning, lugnande masker, något som drar ihop porerna osv.

Jag fick en del tips, det spelar ingen roll vilken slags foundation man har i det stora hela, det är rengöringen och ansiktskrämerna som ska vara bra.

Fast tipsen om rengöring kunde jag inte motstå. Det blev ett I.D start kitt för min del. Känns väldigt bra. Ska använda det efter jag jobbat, alltså ikväll. Detta för att man blir så äcklig på jobbet och då kan jag använda den skiten jag hade innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0