Ännu en helg passerade utan eftertanke.


Helgen har inneburit jobb, jobbat 13 timmar totalt - både lördag och söndag dag.

Igår efter jobbet väntade gäster, fam. Edlunds och god mat, även melodifestival. Jag och Jonna snackade en massa, pratade kommande fester och klädsel, musik. Tjejsnack! Båda två somnade somstockar i min säng vid halv två - två. Tio i tre får jag sms av Jonna;
"Godnatt min sköna" - hon hade åkt hem. Jag var endast halvt medvetande om detta.

Imorse vaknade jag någorlunda pigg och glad. Humöret sjönk snabbt då mamma vaknade av att jag inte öppnat dörren för tidningen. Skälet till detta; Jag hade inga kontanter - ville inte väcka henne. Istället blev det ett jävla väsen när hon vaknade. Ursäkta svordommen.
Jobbet funkade fint. Jögge och Gus tyckte det var segt och lindade in hela min "diskyta" med tejp. Jag fick leka Matrix för att komma fram någonvart. Kul vare, må jag säga.
Caroline Carlander har kommit hem folket! Detta gick upp för mig när hon skickade sms "Hej, vill du ta en promenad, snart i Halmstad". Det blev en fika istället. Gott OCH mysigt.

Nu ska jag plugga in de olika försvarsmekanismerna. Prov/test på de imorgon. Och jag har inte börjat. Wish me luck?

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: victoria

härlig helg! jag har inte heller börjat plugga - än! :S

2009-02-22 @ 20:45:22
Postat av: Caroline Carlander

hihi klart :D Pussis

2009-02-23 @ 13:20:10
URL: http://carolinecarlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0