Alla hjärtans dag!

Varför finns det en sådan här dag? Jag menar, okej att man köper paket osv till sin pojkvän/flickvän men.. Är det egentligen inte roligare att få det en annan dag som överraskning, för man får ju paketen just bara för det är alla hjärtans dag.

Iaf, ikväll ska jag vara hemma och lata mig på soffan. VI har köpt kladdkaka som jag ska skära upp i hjärtan och glass med hallon till det. Förrätten och varmrätten står mamma och pappa för. Det orkar jag inte egnagera mig i. Snart kommer Nettan och Bosse - föräldrarnas kompisar. Borde kanske byta om till något finare, är ju trots allt alla hjärtans dag. Kommer nog bli en del inlägg ikväll då de ska spela kort efter melodifestivalen. Perfekt för en promenad då å andra sidan.

/ Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0