Sommarväder - idag.

Detta vackra väder har jag inte fått så mycket ut av idag, då jag spenderat det mesta av min dag på Halmstad teater. Imonr är det konsert och jag längtar! Det gick riktigt bra idag på kläd- & genrep. Ikväll blir det att åka ut till Vican, ska köra i vilken sekund som helst. Kolla på Robinsson, kanske lite godis osv? En massa tjejsnack kommer det åtminstone bli. Var åra-tals sedan vi sågs känns det som.

Min kusin ringde och gratulerade till körkortet, han som ligger i lumpen blir ju lite sent informerad om allt. Nästa lördag skulle han ta med mig ut till krogen sa han. Någon som är intresserad av att gå med ? Kul ska det bli, roligt att göra något med kusin ibland, men mer folk - ännu roligare!

Dags att kila, bilen kallar!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0