Sara-Jenny kväll!

Sara ligger på min säng och sms:ar med mister snöman. Vi har kollat på Damerna Detektivbyrå, en film väl värt att rekomendera. Både jag och Sara läser den på engelska, ska hvara klar efter lovet. Hon har plöjt igenom hela, jag har läst knappt halva. Nu känner jag mig peppad att läsa den kan jag tala om. Härlig film!

Tidigare idag när jag kommit hem så ringer min mobiltelefon, ett konstigt nummer som jag såg hade ringt tidigare också. Det visade sig vara Pontus, min barndomskompis som ringer från London för att säga grattis i efterskott! Bättre sent än aldrig. Vi babblade på och hade en trevlig konversation tills det blev lite mycket stök om honom i London. Tack för samtalet PS, kul att du kom ihåg mig (kanske med påminnelse av Nettan?). Roligt iaf! Hade du stannat längre hade jag gärna hälsat på, men nu kommer du ju hem om ca; en månad. Då fåre bli en utekväll, var år och sagar sedan vi sågs och pratade. Blev verkligen överraskad över samtalet. Roligt, roligt, roligt!

BIlder från spexkvällen på Nissaström kommer!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0